Παρασκευή 24 Ιανουαρίου 2014

Μαξ!

Βγήκε ο Μαξ! (Από τις εκδόσεις Σαΐτα)


 Το νέο μου βιβλίο (free ebook), κυκλοφορεί στην παρακάτω διεύθυνση : http://www.saitapublications.gr/2014/01/ebook.77.html 

ή απλά κάντε κλικ "εδώ"

η διαβάστε από εδώ :



Από το οπισθόφυλλο : 

«Μα ποιος είναι ο Μαξ επιτέλους;» ήταν η απορία του κάθε πολίτη της χώρας. Αυτή ήταν η ερώτηση που βασάνιζε τον πρωθυπουργό στον ύπνο του, την ίδια ερώτηση δηλαδή που έκανε και ο μελαγχολικός έμπορος στην απέναντι γωνία όπου τα χρήματά του μετατράπηκαν σε σκόνη μέσα σε μια νύχτα. Οι δημοσιογράφοι, οι οικονομολόγοι, οι επιστήμονες ανεβοκατέβαζαν τις καρέκλες τους από αμηχανία. Τι μπορεί να προκάλεσε το φαινόμενο και πάνω απ’ όλα τι πρέπει να γίνει τώρα; Πώς θα ζήσει ο κόσμος χωρίς μετρητό χρήμα; Ο πρωθυπουργός θα δώσει κάποια λύση ή θα συνεχίσει να κυνηγάει τον έρωτα της ζωής του όπως προέβλεψε ο Μαξ στην ιστοσελίδα του; 

 Όπως και να ‘χει, ο Μαξ είπε ότι όλα θα πάνε καλά.  
-*-


Επειδή και να εξηγήσω, τι έχει τραβήξει αυτός ο Μαξ, δεν θα με πιστεύει κανείς, δεν λέω. Πάντως είναι ένα έργο που εδώ και χρόνια (τουλάχιστον τρία) με ταλαιπωρεί μέρες και νύχτες. Είναι σαν να φεύγει ένα μεγάλο βάρος από πάνω μου, με τελικό αποστολέα ελπίζω τις οθόνες σας, παίρνοντας σαν ανταμοιβή μονάχα λίγα ψίχουλα από την εκτίμηση σας. 

Ο Μαξ, λέει, όποια ταλαιπωρία κι αν τραβήξεις, τελικά όλα θα πάνε καλά και ποιος είμαι εγώ να φέρω αντιρρήσεις.ε; 

Ιδιαίτερα, θέλω να ευχαριστήσω την Ευρυδίκη Αμανατίδου, που επιμελήθηκε - μάλλον, καλύτερα έδωσε όλο τον εαυτό της για να σουλουπώσει το κείμενο μου, τον Γιώργο Θεοχάρη, για τις συζητήσεις αλλά και διορθώσεις γύρω από το Μαξ, αλλά επίσης τον ίδιο τον Μαξ, που χρόνια τώρα με υπομονή μου υπαγόρευε τι να γράψω. (Πιστεύετε ότι τα γράφω εγώ;) 
Επίσης, τις εκδόσεις Σαίτα, συγκεκριμένα τον Ηρακλή, που με την γενναιοδωρία των εκδόσεων του, μας κάνει όλους εμάς πλούσιους. Ναι, χρειάστηκε να κάνει μεγάλη υπομονή μαζί μου. Από τον Ιούλιο του 2013, μέχρι σήμερα, συνεργαστήκαμε στενά για να βγει αυτό το βιβλίο. Του αξίζει το Νόμπελ. 
Με όσους συνεργάστηκα για να βγει αυτό το βιβλίο, κλείναμε πάντα με την φράση "Ο Μαξ είπε, να σου πω ...". Έτσι και τώρα, σας ενημερώνω ότι ο Μαξ είπε, να το διαβάσετε. Αν θέλετε. Αν δεν θέλετε, ξέρει που θα σας βρει. 

Who the hell is Max? 


 ** Ελπίζω να το διαβάσετε. [Και να δείτε πως είναι να γίνονται τα χρήματα σας χρυσοκίτρινη σκόνη] 

 Επιτέλους, ποιος είναι αυτός ο Μαξ;

Δεν υπάρχουν σχόλια: